Recreanten

Recreatieve badmintonners treffen het bij BC`67!
BC`67 is een club met veel ruimte voor recreanten. Zowel voor de senioren recreant die gezellig een spelletje badminton komt spelen, als voor degene die zich wil meten in een wedstrijd zoals bij een recreantencompetitie, clubkampioenschappen en/of toernooien is er plek in deze vereniging.

Beginnende badmintonner

Ben je een beginnende recreatieve badmintonner? Dan wordt er een training aangeboden met als doel het plezier en je techniek in badminton te verhogen. Daarnaast speel je al snel samen met gevorderden. Met dit samenspel van training en vrij spelen, zal je vaardigheid snel groeien en ga je je thuis voelen bij BC`67.

Gevorderde badmintonner

Voor de gevorderde badmintonner heeft BC`67 ook veel te bieden. Naar mate het spelniveau toeneemt, zijn er meer sportieve mogelijkheden. Zo kun je bij BC`67 ook deelnemen aan een regionale competitie voor recreanten. Een training (geheel vrijblijvend) voor gevorderden behoort ook tot de mogelijkheden.
Voor diegene die echt hogerop wil in het badminton, vormen de recreanten een juiste opstap naar de districts- of bondscompetitie.

Als je nadere informatie wilt over het recreantenbadminton, neem dan contact op met: senioren@bc67veghel.nl